czwartek, 24 maja 2012

?

Nie wiem dlaczego. Może to przez ogromnie spadającą ostatnio popularność bloga? Brak komentarzy, brak wejść, brak weny. Brak notek.
gg które większość z was zna i ma w kontaktach - 40089093 - jest wciąż dostępnie, pisać śmiało.
 A tymczasem zapraszam tutaj - smile-goes-far.blogspot.com
Na zdjęciach z ostatniej notki jestem ja, haha patrzcie i podziwiajcie moje okropne oblicze :| Napisałam tam też o Paulinie, fotografce. To natomiast Bubble ;-))) Czy tam Lady Bułeczka jak kto woli. Zupełnie do siebie niepodobne jesteśmy o.O Wątpię żeby tutaj też pojawiały się regularnie notki. Skasowałabym tego bloga ale chcę was po prostu powiadomić i wszystko wyjaśnić.
No, no to żegnamy was obydwie ciepło i zachęcamy do śledzenia (i może obserwowania przy okazji, of kors jeśli masz konto na blogspot) SMILE-GOES-FAR ;-))))

2 komentarze:

  1. Ej no, nie idź ! Komentarze to nie wszystko, pisz dla siebie i swojej pasji do simów < 3 Przepraszam, za kompletne nie komentowanie u mnie, ale mój onet tak nawalał, że wejście na własnego bloga graniczyło z cudem.A nie miałam jak zobaczyć nawet zmiany adresu : C Zastanów się jeszcze trochę, olej na razie to i może później wrócisz.Skasować jest łatwo, a później gorzej wspominać to, co kiedyś było..Słuchaj mnie, bo w przeciągu dwóch - trzech lat usunęłam z 50 blogów XD [simobsession].

    OdpowiedzUsuń
  2. Na swoim blogu (na onecie) dodałyście zły adres [do tego bloga]. Zamiast blogspot napisałyście blosgpot co automatycznie przenosi na inną stronę. [excellentsim]

    OdpowiedzUsuń