czwartek, 17 maja 2012

/1/ Początek (znów)

No to witam was na kontynuacji simheaven - rock the sims! Trochę mi szkoda, ze musiałam przenieść bloga... Ale to wszystko przez onet. Przeczytajcie sobie to: KLIK Musiałam tak postąpić. A poza tym nawet jeśli to nieprawda, to te awarie są nie do zniesienia i chyba dobrze postąpiłam. Na razie nie wszystko wychodzi idealnie, bo ani ja, ani Bułka nie miałyśmy jeszcze tu bloga. Szablon (robiony przez LejdiBułę) jest wykonany na podstawie tutoriala z carllton ^^ Aha i to będzie tak - Ja, czyli MadameKapcie będę publikowała notki, a LadyBułeczka będzie się zajmowała sprawami technicznymi - grafiką, szablonem i tak dalej. Zapomniałabym - zmieńcie w elitach z waffe na MadameKapcie i z Bubble na LadyBułeczka. Adres też ;-)))
Macie tu obrazki, które miały być na simheaven, ale.... Uggghhhrr. Onet.


~ credit - atypical <3
Żegnam!

6 komentarzy:

  1. Świetny blog! Śliczny nagłówek! Wszystko wskazuje na to, że rock-the-sims będzie tak samo fajne jak simheaven, którego byłem stałym czytelnikiem ;-) Pozdrawiam, Mateo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi że tak sądzisz ;-) Wiesz, nawet się nie spodziewałam że nasz blog ma 'anonimowych' czytelników xD Pozdrawiam!

      Usuń
  2. CoOl bLOogAseK xD szABLoN JesT ŚłłiiT ;pp

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo fajnie że zmieniłaś. Ja nadal mam taką sentymentalność do Onetu i chyba jak na razie nie przeniosę bloga, chociaż możliwe, że to kiedyś zrobię. Dziękuje za komentarz, hehe mam nadzieję że Moonsims będzie jeszcze trwał i trwał. Ale dzisiaj to normalnie szału dostawałam, bo próbowałam opublikować notkę 4 razy i dopiero za 5 udało mi się. Masakra, mówię ci. Śliczny nagłówek <3 I w ogóle świetny blog. Oczywiście bd cię tutaj odwiedzała :) Pozdrawiam. Inssy z moonsims

    OdpowiedzUsuń
  4. Właściwie, to nie dziwię się Wam, że się przeniosłyście... Mnie też onet wkurza, ale osobiście nie mam zamiaru się jak na razie przenosić, bo już raz się przeniosłem ;) Szablon śliczny ten i ten na simheaven! Bardzo ładne obrazki :D Życzę powodzenia!
    [simservice]

    OdpowiedzUsuń